کد خبر: ١٣٤١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/12-١٣:٣٢

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان با ۲ نفر افزایش به ۱۳۸ نفر رسید.

 

آبادان نیوز: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان با ۲ نفر افزایش به ۱۳۸ نفر رسید.
به گزارش پایگاه خبری آبادان خبر ، شکرالله سلمان زاده  روز سه شنبه اظهار داشت : از ابتدای بحران کرونا تا کنون ۱۷ هزار و ۳۱۳ نفر  با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار  و ۳۱۵ نفر بستری و  یک هزار و ۱۳۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند .

وی گفت : ۴۶ بیمار در آبادان ، ۷۱ بیمار در خرمشهر و ۲۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شادگان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۱۰۰  بیمار با حال عمومی مناسب از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شده‌اند.

وی افزود: روز گذشته ۲۱ بیمار با علایم حاد تنفسی در بیماستان طالقانی آبادان بستری ، ۲۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند  و ۲۵  نفر ابتلای قطعی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تاکنون ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۳ نفر  آبادان، ۸ نفر خرمشهر و ۲ نفر شادگان هستند.
 وی از شهروندانی که با رعایت نکات بهداشتی به قطع زنجیره کرونا همکاری کردند تشکر و از کسانی که از خانه خارج می شوند تقاضا کرد در خانه بمانند تا شاهد روند نزولی ابتلا به این ویروس باشیم.

 

 

 

 

 

 






آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: