کد خبر: ١٣٣٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/06-١٨:٥٠

معاون استاندار و فرماندار آبادان گفت:مسافرانی که از طریق هوایی وارد آبادان می‌شوند، به مدت هفت تا ۱۰ روز در یک ساختمان قرنطینه می‌شوند و حق ورود به شهر را ندارند.

 

آبادان نیوز:  استاندار و فرماندار آبادان گفت:مسافرانی که از طریق هوایی وارد آبادان می‌شوند، به مدت هفت تا ۱۰ روز در یک ساختمان قرنطینه می‌شوند و حق ورود به شهر را ندارند.

به گزارش آبادان خبر، سیدزین‌العابدین موسوی روز چهارشنبه بیان کرد:علاوه بر کنترل مبادی ورودی و خروجی جاده اهواز - آبادان و جاده ماهشهر - آبادان مناطقی در درون آبادان نیز برای مبارزه با ویروس کرونا قرنطینه و کنترل می‌شود.

وی افزود: طرح جمع‌آوری دستفروشان و ضدعفونی مناطق شهری از میدان الفی به سمت خرمشهر نیز با همکاری ۵۰ نفر از ماموران انتظامی و اجراییات شهرداری انجام می‌شود.

وی ادامه داد:به شهروندان و خانواده‌های آبادانی توصیه می‌شود برای خرید نیاز منزل، یک نفر با دستکش و ماسک بیرون آید و کار خرید را انجام دهد.

وی افزود: تمام تلاش ما برای حفظ سلامت مردم است و مردم نیز باید با ما همکاری کنند در غیر این صورت اجرای این طرح با مشکل روبه رو خواهد شد.

موسوی گفت: از روز جمعه تمامی ورودی و خروجی مبادی شهر آبادان بسته می‌شود اما تردد کامیون‌های حمل کالا و ارزاق و مواد اولیه کارخانه‌ها انجام می‌شود.

تا روز چهارشنبه ۹۹ نفر در جنوب غرب خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۸ بیمار در آبادان، ۴۳ بیمار در خرمشهر و ۱۸ بیمار در شادگان به ثبت رسیده است.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: