امام جمعه آبادان گفت: مسئولان آبادان باید دقت کنند و خدماتشان برای مردم بیشتر باشد و تحرک خود برای ارتقاء زیر ساخت‌های شهر را بیشتر کنند.

 

 

به گزارش آبادان نیوز : امام جمعه آبادان گفت: مسئولان آبادان باید دقت کنند و خدماتشان برای مردم بیشتر باشد و تحرک خود برای ارتقاء زیر ساخت‌های شهر را بیشتر کنند.

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه آبادان اظهار داشت: سالروز دیدار مردان غیور هوا نیوز با بنیان گذار انقلاب اسلامی را تبریک می‌گوییم چرا که این دیدار در سرعت بخشی به پیروزی انقلاب شد و در فروپاشی طاغوت تاثیر به سزایی داشت.

وی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب، اسلامی شدن نظام بود عنوان کرد: هدف مردم از این حرکت عظیم، خدا بود و این هدف بود که اقشار مختلف مردم را گرد هم آورد.

خطیب نماز جمعه آبادان اتحاد را کلید پیشرفت و موفقیت عنوان کرد و گفت: اگر بخشی از عراق تصرف شده به خاطر همین عدم وحدت و اختلاف است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: دشمنان با ایجاد اختلاف می‌توانند یک کشور را از پای در آورند و دلیل استمرار نظام اسلامی همین اتحادی است که بین مردم وجود دارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به خواست مردم برای اسلامی شدن همه جانبه نظام، بیان کرد: هر‌گاه در بین مسئولان عملکرد و حرکتی غیر اسلامی باشد زمینه ساز و عامل فساد می‌شود.

وی با بیان اینکه اسلام باید در محوریت مدیریت کشور قرار داشته باشد، اظهار داشت: امروز به خود باوری سیاسی و استقلال دست یافته‌ایم که این شرایط در زمان طاغوت وجود نداشت.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به پرتاب ماهواره فجر گفت: این حرکت نشان دهنده آن است که علی رغم همه تحریم‌ها و تهدید‌ها توانسته‌ایم به این حد از توانایی برسیم.

ابراهیمی‌پور 22 بهمن را آغاز حکومت اسلامی و حکومت مردم بر مردم دانست و افزود: یکی از مطالباتی که مردم هر سال در 22 بهمن ماه از مسئولان می‌خواهند اسلامی شدن عملکرد همه مسئولان است.

وی تصریح کرد: مسئولان آبادان باید دقت کنند و خدماتشان برای مردم بیشتر باشد و تحرک خود برای ارتقاء زیر ساخت‌های شهر را بیشتر کنند.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: اگر اقداماتی هم انجام شده آن را با ارائه گزارشات خود برای مردم بیشتر آشکار کنند تا مردم نیز خدمات و زحمات آن‌ها را بهتر بشناسند.

 


خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: