کد خبر: ١١٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/09-١٨:١٥

استاندار خوزستان گفت: استان با وجود تمام سرمایه‌گذاری‌ها و توجهات، 23 سال عقب‌افتادگی دارد.

 

به گزارش آبادان نیوز :عبدالحسن مقتدایی  در مراسم افتتاحیه پروژه‌​های ارتباطی خوزستان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار ‌کرد:​ خوزستان با وجود تمام سرمایه‌گذاری‌ها و توجهات، 23 سال عقب‌افتادگی دارد.

وی اضافه کرد: استان ما با وجود طرح 550 هزار هکتاری رهبری جزو آخرین توجهات دولت به این استان بوده که این طرح بسیار طرح با عظمتی است و قطعا اثراتی بر اشتغال و اقتصاد منطقه​ای و ملی دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: لازم است تصمیم‌گیری‌های مجموعه وزارت ارتباطات به گونه‌ای باشد که این تصمیم‌گیری‌ها در خور شان مردم استان و جایگاه سه​گانه منطقه‌ای، ملی و بین‌​المللی استان باشد.

مقتدایی با تاکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان همه باید برنامه خاص داشته باشیم گفت: در کنار همه موفقیت​‌ها باید بخش‌هایی که دچار عقب‌افتادگی هستند را تقویت و این عقب‌افتادگی را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جایگزینی سرمایه‌گذاری​‌هایی که در طول تاریخ در اینجا به نتیجه رسیدند هم به زمان و هم به بودجه هنگفتی نیاز است.

استاندار خوزستان در پایان افزود: دولت‌ها با ابتکار و کار مضاعف و فوق‌العاده باید کارهایی انجام دهند که تدریجا عقب افتادگی را به شکلی جبران کند.

خبر خوزستان ،اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: