کد خبر: ٢٦٦١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/25-١٠:١٣

مدیر منطقه آبادان : سوخت‌رسانی بصورت مستمر در دمای بالای 50 درجه در منطقه آبادان انجام می شود.

 

آبادان نیوز : به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه آبادان ، مهندس محمد بنی سعید ، مدیر این منطقه با بیان این خبر گفت: با وجود مجاورت تأسیسات بارگیری انبار نفت آبادان با مخازن و تأسیسات نفتی پالایشگاه آبادان و افزایش دمای هوا که بالای 52 درجه تقریب زده شده است، اما کارکنان این منطقه با جدیت هرچه تمام عملیات بارگیری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

براساس این گزارش ، بنی سعید افزود: با وجود شرایط سخت آب و هوایی حاکم و گرمای طاقت‌فرسا در شهرستان‌های آبادان و ماهشهر, کارکنان سختکوش منطقه آبادان، همتی مضاعف در امر بارگیری فرآورده‌های نفتی از خود نشان داده و همواره تلاش می‌کنند تا سوخت مطلوب و با کیفیت در اختیار شهروندان و هم‌وطنان عزیز قرار بگیرد.

گفتنی است، بنزین، نفتگاز و نفتکوره از جمله فرآورده‌های نفتی پرمصرفی هستند که از محل تأسیسات انبارهای نفت آبادان و ماهشهر بارگیری و جهت مصارف صنعتی، خدماتی، کشاورزی و حمل و نقل در منطقه آبادان توزیع و به دیگر مناطق همجوار نیز ارسال می‌شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: