امیر امیری

 

آبادان نیوز : رئیس کل سازمان خصوصی‌ سازی گفت: افراد مشمول به تعداد ۳.۵ میلیون نفر بازمانده سهام عدالت از ۲ دهک کم‌ درآمد شناسایی شده و اطلاعات آنها موجود است.

سهام عدالت

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.

حسین قربانزاده در مورد اینکه آخرین وضعیت اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک کم‌درآمدی و تحت پوشش نهادهای حمایتی به کجا رسید، گفت: سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید. بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته شد و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شد.

وی گفت: در حال حاضر این مصوبه در مرحله رفع ایراد حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری است، بعد از آن باید دوباره دولت مصوب کند و برای اجرا به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ شود.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: افراد مشمول به تعداد ۳.۵ میلیون نفر بازمانده سهام عدالت از ۲ دهک کم‌درآمد شناسایی شده و اطلاعات آنها موجود است.

وی همچنین گفت: سهام دولت برای اختصاص به ۲ دهک کم‌درآمد هم شناسایی شده است و فقط منتظر مصوبه اصلاحی دولت هستیم و اگر ایراد حقوقی به مصوبه رفع شود، مراحل اختصاص سهام عدالت به ۲ دهک کم‌درآمد آغاز می‌شود.


سخنگوی وزارت صمت گفت : نتایج قرعه کشی سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امروز ۲۲ شهریور ماه اعلام می‌شود.

رتبه بندی خودروی بی کیفیت و با کیفیت

امید قالیباف با اعلام این خبر افزود: قرعه کشی سومین مرحله تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه دیروز (۲۱ شهریور ماه) انجام شد و نتایج به شرط دریافت استعلام ها، امروز ۲۲ شهریور در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، مشتریان همچنین می‌توانند با پیامک ارسال شده شرکت‌های خودروساز نیز از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

قالیباف ادامه داد: در این دوره برای ۶۰ هزار خودروی عرضه شده، بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

براساس این گزارش ، در سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص از ۶۰ هزار خودرو عرضه شده، ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص یافت.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: