کد خبر: ٢٦٩١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/11-١٨:١٧

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه ها همراه با توقیف خودروهای هنجارشکن در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از خبرنگار پلیس، سرهنگ رضا اشیری در خصوص جزئیات خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت توسط تعدادی اراذل و اوباش در پارک 17 هکتاری و همچنین حرکات نمایشی و خطرآفرین از سوی رانندگان چند دستگاه خودرو واقع در بلوار امیر آباد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل چند اکیپ خودرویی و موتوری در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و 4نفراز اشخاصی که سوابق مزاحمت و فروش مواد مخدر را داشتند در پارک۱۷هکتاری طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

ایشان با بیان اینکه مقادیری مواد مخدر همراه با 5 قبضه سلاح سرد چاقو و قمه از متهمان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات با اسقرار در بلوار امیر آباد ،تعداد 5دستگاه خودرو به دلیل (انجام حرکات نمایشی، سرعت غیرمجاز،لایی کشیدن) همراه با3 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ اشیری در خاتمه با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد می کند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: