کد خبر: ٢٣٤٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/15-١١:١٠

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ۲برابر شدن موارد بستری بیماران کرونایی در ۲روز گذشته در محدوده فعالیت این دانشگاه خبر داد.

 


به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده اظهار کرد: با توجه به مشاهده سویه امیکرون و افزایش تعداد بستری در منطقه، خطر ورود به پیک ششم کرونا در منطقه احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر استفاده از ماسک در بیرون از منزل و عدم برگزاری مراسم جدی گرفته نشود پیک سهمگینی در روزهای آینده در پیش خواهد بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: افرادی که دوزهای دوم و سوم واکسن را تزریق نکرده‌اند هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد مثبت قطعی مبتلا به کووید ۱۹ گزارش شده است. ( آبادان ۲ نفر و خرمشهر یک نفر) از این تعداد، ۲ نفر به صورت سرپایی(آبادان ۲ نفر سرپایی) هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: طی روز گذشته ۸ نفر بستری داشتیم و ۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های ما ۱۹ نفر است.
سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۴۰۵۰۱ مورد بوده که از این تعداد ۱۷۹۸۰ نفر بستری و ۱۴۸۷۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده‌اند.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،واکسن کرونا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: