کد خبر: ٢٤٣٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/12/23-١٢:٤١

دکتر اسفندیار در دیدار با مدیر عامل پالایشگاه نفت آبادان افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تقویت حوزه اشتغال، محور اصلی سیاستگذاری راهبردی در خانواده نفت پاسارگاد تلاش برای تحقق اشتغال پایدار توام با کارآفرینی و استفاده توان داخلی است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه نفت پاسارگاد؛ مدیر عامل نفت پاسارگاد بیان کرد: افق تولید در سال آینده مبتنی بر کار جهادی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود خواهد بود تا بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب در سنگر تولید را جامه عمل بپوشانیم.

دکتر اسفندیار بیان کرد: واگذاری بخشی از زمینهای مجاور پالایشگاه به مجموعه نفت پاسارگاد در قالب طرح توسعه می تواند در تحقق اهداف و برنامه های تولید و اشتغال موثر باشد.

مدیر عامل پالایشگاه نفت آبادان نیز گفت: تلاش در راستای جهش تولید و مانع زدایی از مشکلات باید به عنوان یک راهبرد کلیدی مد نظر همه دلسوزان سنگر کار و تولید باشد.

دکتر محمد حکیم قیم ضمن تاکید بر تعامل مستمر با مجموعه نفت پاسارگاد بیان کرد: امیدواریم با افزایش سطح همکاری های فی ما بین در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور مثمر ثمر باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،خبرابادان،اخبارابادان،خبر ابادان،اخبار ابادان،خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: