پذیره‌نویسی سهام جدید استقلال و پرسپولیس از یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز می شود و هر کد معاملاتی اجازه خرید ۳۰۰ هزار تومان از سهام سرخابی‌ها را دارد.

 

آبادان نیوز: با توجه به درج سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در ۹ اسفند در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم جدید شرکت مذکور ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «استقلالح» با قیمت هر سهم جدید ۲۹۱ تومان در روز یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز و به مدت ۳۰ روز و حداکثر تعداد برای هر کد ۱۰۳۰ سهم پذیره نویسی می‌شود.

با این افزایش سرمایه، مبلغی در حدود ۳۶۰ میلیارد تومان وارد باشگاه استقلال می‌شود.

همچنین سهم دولت در این تیم پس از افزایش سرمایه از ۱۰۰ به ۸۸.۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

زمان پذیره‌نویسی سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

همچنین پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی «پرسپولیسح» با قیمت هر سهم ۳۳۸۷ ریال در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰.۱۲.۱۵ آغاز و به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت. سقف خرید هر کد معاملاتی ۸۸۵ سهم است

با این افزایش سرمایه، مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود.

سهم دولت پس از این افزایش سرمایه از ۱۰۰ به ۹۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

 

 

سهام استقلال و پرسپولیس چند؟


اولین مرحله از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با ارائه ۴ محصول امروز ۱۲ اسفندماه به پایان می رسد.

 

مطابق بخشنامه ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمان ثبت نام از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ پایان می یابد. لازم به ذکر است که نیمی از خودروهای عرضه شده به مادران دارای دو فرزند به بالا تعلق می گیرد.

شرط اعطای خودرو به مادران

بر اساس بخشنامه ایران خودرو مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۹ آبان امسال متولد شده اند می توانند در این دوره ثبت نام کنند و در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

همچنین در این بخشنامه قید شده است که قیمت خودروها، قطعی بوده و موعد تحویل محصولات این بخشنامه حداکثر ۳ ماهه است.

 

متقاضیان برای ثبت نام می توانند به لینک https://esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اعلام آخرین فرصت برای دریافت خودرو بدون قرعه کشی | جزئیات، مبلغ و اسامی خودروها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اقتصاد،اقتصادی،خبراقتصادی،اخبار اقتصادی،خبر اقتصادی،اخبار اقتصادی،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: