کد خبر: ٢٣٥٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/21-١١:٤٨

سانسوریا، بن سای، یوکا، زاموفیلیا، ارکیده، کاکتوس، پتوس جزو پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی و مقاوم هستند که مراقبت از آنها بسیار ساده است.

 

به گزارش آبادان خبر، معمولا افرادی که علاقه مند به نگهداری گل و گیاه در منزل هستند به دو دسته تقسیم می شوند. عده ای که وقت کافی برای رسیدگی به آن را دارند و هر روز ساعت ها برای آنها زمان می گذارند. دسته دوم هم افرادی هستند که عاشق خرید گل و گیاه هستند اما یا اطلاع از نحوه نگهداری گیاهان ندارند یا اینکه زمان کافی برای رسیدگی نخواهند داشت.

 

گیاهان آپارتمانی مقاوم

اگر هم جزو دسته دوم هستید پیشنهاد ما گیاهان آپارتمانی مقاوم است. سانسوریا، پتوس و زاموفیلیا جزو محبوب ترین گیاهان آپارتمانی هستند. منظور از گیاه مقاوم این است که تمام شرایط زیر را داشته باشد:

  1. در هر دمایی مقاوم باشند.
  2. در شرایط کم آبی دوام بیاورد.
  3. با نور کم مشکلی نداشته باشند.

خرید پرفروش ‌ترین گل و گیاهان آپارتمانی

معمولا پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی همان گیاهان مقاوم هستند. زیرا بیشتر افراد در دسته دوم قرار می گیرند و زمان کافی برای رسیدگی به گیاه را ندارند. در فروشگاه اینترنتی گل و گیاه دیجی گیاه همه مدل گیاهی موجود است و با مقایسه قیمت و مشخصات می توانید خرید گل و گیاه مطمئن را تجربه کنید. با پر فروش ترین گلهای آپارتمانی دیجی گیاه آشنا شوید:

  • سانسوریا
  • بن سای
  • یوکا
  • زاموفیلیا
  • ارکیده
  • کاکتوس
  • پتوس

آشنایی با پر فروش ‌ترین گیاهان آپارتمانی

پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی

سانسوریا محبوب ترین گیاه آپارتمانی

گیاه سانسوریا از خانواده ساکولنت‌ ها است. همانطور که گفتیم جزو گیاهان مقاوم می باشد و نگهداری از آن بسیار ساده است. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی محسوب می شود.

بن سای گیاه دوست داشتی

بونسای نمونه‌ی کوچک ‌شده‌ و مینیاتوری درختان است. به همین خاطر دوستاران هنر علاقه زیادی به این گیاه دارند.  بن سای از دو کلمه ژاپنی "بن" به معنی سینی و "سای" به معنی کاشتن به وجود آمده است. در اصل به معنی کاشت درختان داخل سینی معنی می شود. بنسای به دو گروه بونسای داخلی یا آپارتمانی که شامل انواع فیکوس (فیکوس رتوزا، بنجامین، میکروکارپا و...)، پورتولاکاریا افرا، کارمونا، نارون چینی، شفلرا و بونسای خارجی یا بونسای بیرونی (out door) شامل انواع سوزنی برگ ها (جونیپرس، کاج سیاه  و...)، افرا ژاپنی (مناسب مناطق مرطوب)، نارون ایرانی و نارون چینی، گل کاغدی، بیشتر درختان میوه (انار، توت، سیب و...) تقسیم میشوند.

یوکا گیاه خاص

گیاه یوکا از خانواده لیلیاسه در جنوب آمریکا غربی است. یوکا، از گیاهان دیر رشد و دارای برگهای بزرگ کشیده نوک تیز شمشیری و ایستاده است. در طی سال ها برگهای پاییتر ریخته و ساقه آن لخت میگردد. برگهای یوکا، هنگامی که جوان هستند، شفاف اند که با افزایش سن، برگها خشن میشوند.

گیاه گلدار زاموفیلیا

گیاه زاموفیلیا (Zanzibar gem) یک گیاه گلدار و بسیار مقاوم از خانواده آراسه است. زاموفیلیا با نام های دیگری از جمله ZZ plant،  aroid plant ,fat boy و eternity plant نیز شناخته می‌شود. زاموفیلیا یک گیاه همیشه سبز است که نگهداری از آن بسیار راحت تر از بین بردن آن است.

پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی

گل ارکیده در آپارتمان

از زیباترین و پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی گل ارکیده می باشد. از علت هایی که جز پرفروش حساب می آید آن است که شرایط نگهداری آسان آن است. از دیگر علل های پرفروش بودن آن میتوان به زیبایی گل ارکیده اشاره کرد که همواره قادر به حفظ گل های خود تا چند ماه می باشد. لازم به ذکر است این گل در شرایط گرم و مربوط به خوبی رشد می کند و ماندگاری گل ارکیده بسیار بالاست.

کاکتوس مناسب منزل

از پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی گل کاکتوس می باشد به طور میانگین در هر خانه ای کاکتوس وجود دارد. یکی از دلایلی که جز پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی حساب می شود این است که دوام زیادی دارد هم چنین این گل را در هر جای از خانه قرار دهید به خوبی رشد می کند. لازم است بدانید که این گیاه به آب کمی نیاز دارد و آب را در خود ذخیره می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گل مقاومت بالا در برابر نور است.

گیاه پتوس نشاط بخش خانه

نام فارسی اصیل گیاه پتوس، لوکژ بوده است. که اشاره به پیچیدگی شاخه های این گیاه دارد. معیار زیبایی پتوس برگ های آن است. شاخه های رونده آن زیبایی این گیاه را دوچندان کرده است. پتوس گیاه بزرگ و زینتی محسوب می شود.  برگ ها قلبی شکل پتوس احساس آرامش و نشاط را به خانه می آورد. بسیاری از گونه ها حالت بالارونده دارند و تا سقف بالا می روند.

نتیجه گیری

تمامی گیاهانی که به آنها اشاره شد جز بهترین و پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می آیند. بیشتر آنها جزو گیاهان مقاوم هستند و در همه شرایط آب و هوایی و محیطی قادر به رشد هستند. حتما در هنگام خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی به نحوه نگهداری آنها توجه کنید تا باعث آزار و اذیت این موجودات زنده نشویم. قبل از خرید می توانید با مشاوران دیجی گیاه مشورت کنید.

 

 

گل های آپارتمانی،گیاهان آپارتمانی،سانسوریا،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:تابناک

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: