کد خبر: ٢٧٩٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/04-١١:٤٠

رییس کمیته امداد امام خوزستان از توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار این استان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل صدا و سیما، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با تبریک هفته بسیج گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به همین مناسبت به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خوزستان برگزار شد.

توزیع هزاران بسته آموزشی و معیشتی در مناطق محروم خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: به منظور انتقال مفاهیم دینی، الهی ، انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته بسیج بیش از ۴۰۰۰ هزار بسته دانش آموزی و ۲۰ تن گوشت و مرغ با همکاری کانون بسیج کارمندی شهید رجایی میان نیازمندان استان توزیع شد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

شیبه با بیان اینکه در رزمایش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز هم‌افزایی و همکاری می‌کنند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های امدادگران بسیجی است.

رییس کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه کمیته امداد همچون نهاد بسیج مولود انقلاب و در خدمت اهداف نظام اسلامی است گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با تعامل و همکاری در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی گام برداشته و در تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش قدم باشیم.

او گفت: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی نیازمندان است و بر این اساس تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد.

مدیرکل امداد خوزستان در کمیته امداد با مدیریت بر کمک‌های مردمی و خیران، گام‌های اساسی و مهمی را در رفع نیاز‌های معیشتی، درمان، تهیه جهیزیه، تامین لوازم ضروری و ساخت مسکن با هدف کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان در سطح استان برداشته است.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

سرهنگ پاسدار محمد جهان بین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی با اشاره به اینکه سازمان بسیج با کمک سپاه‌های استانی و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در هفته بسیج امسال که با عنوان "بسیج خدمتگزار مردم" نامگذاری شده در تلاش هستیم تا نمود و بروز خدمات بسیج را داشته باشیم./ اخبار خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: