کد خبر: ٢٦٥٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/23-١٤:٥١

مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک کلان شهر شیراز افتتاح شد.

 

آبادان نیوز : فرمانده انتظامی فارس ظهر یکشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: در سال‌های اخیر رویکرد فراجا به سمت هوشمندسازی رفته است، تا در نتیجه آن بتواند خدمات موثرتری به مردم ارائه دهد.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در این راستا پلیس در دو حوزه کشف جرم و برخورد با مجرمان و همچنین ارائه خدمات به مردم سعی کرده است با استفاده از اینترنت اقدامات خود را در کمترین زمان ممکن به شهروندان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه خدمات پلیس به مردم باید سریع‌تر، راحت‌تر و امن‌تر باشد، گفت: راه اندازی اپلیکیشن پلیس من در حوزه‌های مختلف به همین منظور انجام شده است.

سردار حبیبی ادامه داد: در این راستا پلیس راهور فارس به عنوان سومین استان در کشور اقدام به راه اندازی مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در کلان شهر شیراز کرده است، که مردم بتوانند با ارائه درخواست خود در فضای اینترنت به آدرسwww.sakha.epolice.ir در هر ساعت از شبانه روز اقدامات تعویض پلاک خود را انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با این نرم افزار که زیرساخت‌های آن فراهم شده است، بیش از ۹۰ درصد خدمات ارائه شده به مردم به صورت اینترنتی انجام می‌گردد.

 

منبع:مهر

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: