کد خبر: ٢٥١٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/30-١٣:٥٤

خلیلیان با اشاره به اینکه تنها راه ساماندهی اقتصاد کشور، حذف ارز ترجیحی است و این اقدام باعث رونق اقتصاد کشور خواهد شد گفت: اقشار کم‌برخوردار جامعه از برکات حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه، بهره کافی را خواهند برد.

 

آبادان نیوز«صادق خلیلیان» شب گذشته در سفر به اندیمشک، به صورت چهره به چهره در مرکز شهر و بازار به گفت‌وگو با شهروندان پرداخت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی اثرات بسیار خوبی بر روی اقتصاد کشور خواهد داشت اظهار کرد: با پرداخت یارانه جدید، توان خرید افراد دهک پایین جامعه افزایش پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد جنگ روانی و قومی قبیله‌ای، جلوی پیشرفت و ترقی اقتصاد ایران را بگیرد و اثرات مثبت حذف ارز ترجیحی را کم‌رنگ جلوه دهد که با هوشیاری مردم غیور ایران اسلامی، این توطئه دشمن خنثی شده است.

خلیلیان با اشاره به اینکه تنها راه ساماندهی اقتصاد کشور، حذف ارز ترجیحی است و این اقدام باعث رونق اقتصاد کشور خواهد شد تصریح کرد: مردم یقین داشته باشند دولتمردان در کنار مردم هستند و هوای آنها را دارند.

وی عنوان کرد: با حذف ارز ترجیحی، برخی از مردم گلایه‌مندی‌های به حقی دارند اما نباید خواسته به حق آنها سبب سوء استفاده دشمن شود و مردم باید هوشیار باشند و فریب توطئه‌های دشمن را نخورند.

استاندار خوزستان نوید بهبود وضعیت اقتصادی کشور و روزهای خوشی را برای آینده کشور و مردم داد و خاطر نشان کرد: اقشار کم‌برخوردار جامعه از برکات حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه، بهره کافی را خواهند برد.

منبع : شبستان

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: