کد خبر: ٢٥٠٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/23-٠٩:٣٩

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کسب عنوان برترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی حاصل تلاش شبانه روزی همه اعضای تیم و هدایت حرفه‌ای جواد نکونام است.

 

آبادان نیوز : حمیدرضا گرشاسبی در این خصوص بیان کرد: تیم فولاد با وجود چالش های به وجود آمده در ابتدای فصل، اکنون به شکوفایی نزدیک شده و به اعتقاد کارشناسان فوتبالی، جایگاه قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر دارد.

وی افزود: همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شدیم که علاوه بر افتخار آفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کردیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه پایان هر سختی، آسانی است و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم، اظهار داشت: شرایط تیم فولاد در آغاز رقابت‌ها با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، سخت بود اما با پشتکار بازیکنان و کادر فنی و حمایت های مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره، تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت تبدیل شده است. 

وی افزود: تیم فولاد به عنوان دومین تیم کم هزینه غرب آسیا توانست به مرحله بعد صعود کند و در رده بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد که این موضوع نشان دهنده تلاش، یکدلی اعضا و رعایت اصول حرفه ای گری در تمامی ارکان تیم است.

گرشاسبی در پایان خطاب به هواداران پرشور و متعصب فولاد گفت: حضور تماشاگر در بازی روز شنبه مقابل تیم استقلال باعث تزریق انرژی مثبت به تیم و زمینه سازی برای پیروزی فولاد می‌شود.

تیم فولاد خوزستان اکنون با کسب ۴۲ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی جای گرفته است.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: