کد خبر: ٢٢٧٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/01-١٠:٤٧

مشایخی گفت: حضور دانش آموزان در مدارس آغاجاری با ارائه کارت واکسیناسیون والدین و سایر اعضای خانواده امکانپذیر است.

 

به گزارش آبادان خبر؛ محسن مشایخی فرماندار آغاجاری با اشاره به برگزاری نشست شورای سلامت با حضور احدی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان، مکفا معاونت این دانشکده و تعدادی از متولیان حوزه بهداشت و درمان و اعضای شورای سلامت شهرستان گفت: راهکار‌های ارتقاء و بهبود وضعیت واکسیناسیون کرونا در آغاجاری بررسی شد و مصوبه‌هایی برای اجرا در روز شنبه، ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه همه معلم‌ها و کارکنان بخش‌های مختلف مدارس و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت حضور در مدارس تحت هر عنوان باید کارت واکسیناسیون والدین و سایر اعضای خانواده خود را به مدیر مدرسه تحویل دهند، افزود: مسئولیت اجرای صحیح و دقیق ۲ مصوبه مذکور بر عهده مدیران مدارس است.

مشایخی به راه اندازی یک شعبه واکسیناسیون سیار در نقاط مختلف شهرستان و تزریق واکسن کرونا با حضور در منازل و در قالب طرح خانه به خانه در نقاط مختلف اشاره کرد و بیان داشت: همچنین استفاده از اماکن و فضا‌های ورزشی منوط به ارائه کارت واکسیناسیون بوده و اداره ورزش و جوانان ملزم به اجرای آن و برخورد قانونی با متخلفان است.

فرماندار آغاجاری تصریح کرد: مدیران و همه پرسنل اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا روز شنبه ۳ مهر ماه امسال، کارت واکسیناسیون خود و اعضای خانواده را به فرمانداری تحویل دهند، در غیر این صورت طبق قوانین برخورد خواهد شد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،کارت واکسیناسیون
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: