کد خبر: ٢٢٧٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/29-١٦:٠١

استاندار اصفهان گفت: نام "علی لندی" نوجوان ایذه‌ای که با فداکاری جان ۲ نفر را نجات داد اما خود دچار سوختگی شد در تاریخ جوانمردی و قهرمانی کشورمان ثبت می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد اما بدلیل سوختگی زیاد بستری و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شد.

استاندار اصفهان روز یکشنبه با حضور در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان با نوجوان ایذه ای دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند درمانش قرار گرفت و بر تمهید همه امکانات لازم برای ارائه خدمات درمانی به او تاکید کرد.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه نام این نوجوان ایذه‌ای در تاریخ جوانمردی و قهرمانی کشورمان ثبت خواهد شد، گفت: از مسوولان و پزشکان بیماران سوانح سوختگی اصفهان می‌خواهم که نهایت تلاش خود را برای درمان او به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه بیماران سوختگی شرایط خاص خود را دارند، افزود: زمانی که پوست بدن در اثر سوختگی آسیب می‌بیند، احتمال بروز مشکلات متعدد و غیر قابل پیش بینی وجود دارد و برای این نوجوان فداکار آرزوی شفای عاجل دارم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در تماس با استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

احمد وحیدی همچنین در تماس با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تامین شود.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا ۲ فرد نیازمند را نجات دهد.

مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در سال ۱۳۶۹ در کلانشهر اصفهان راه‌اندازی شد

این بیمارستان بعنوان یک مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.

 

حادثه آتش سوزی،استاندار اصفهان،دانشگاه پزشکی اصفهان،علی لندی،وزارت کشور،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: