کد خبر: ٢٤٧٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/01/30-١١:٤٦

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار می شود.

 

آبادان نیوز : با توجه به محور‌های توسعه‌ای تبیین شده توسط مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای منطقه آزاد کیش و تأکید بر ضرورت پیشرو بودن این منطقه در زمینه‌های شهر هوشمند، فناوری‌های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارزها، دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) برگزار خواهد شد.

محور این نمایشگاه شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری‌های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارزها، زیرساخت و امنیت و رسانه‌های دیجیتال است و در برگیرنده سمینار، همایش، کارگاه تخصصی و رویداد‌های فن بازار و کارآفرینی خواهد بود.

گفتنی است برنامه ریزی لازم به منظور بهره برداری هدفمند و حداکثری از توان شرکت کنندگان در نمایشگاه مذکور در سطوح مختلف انجام گرفته است تا علاوه بر شناسایی و انتخاب شرکای توانمند در زمینه سرمایه گذاری در شهر هوشمند کیش، نیازهای احصاء شده در منطقه آزاد کیش و سایر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور نیز از قبل به شرکت کنندگان اعلام شود و در رویدادها و نشست های علمی مربوطه در حین نمایشگاه، راهکارهای دانش بنیان و عملیاتی ارائه شده از سوی آن شرکت ها توسط تیم های مجرب بررسی و نهایتاً بکار گرفته شود.

شایان ذکر است شرکت های علاقمند و فعال منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شتابدهنده ها و شرکت های دانش بنیان و … نیز می توانند در نمایشگاه مذکور حضور داشته باشند.

دوست داران شرکت در این رویداد به منظور هماهنگی بیشتر به مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند واقع در ساختمان مرکزی سازمان مراجعه فرمائید.

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه کیتکس (KITEX) : ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی کیش
تلفن تماس جهت هماهنگی : ۰۶۱۵۳۵۳۵۱۹۱

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: