کد خبر: ٢٧٨٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/28-١١:٤١

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد؛

کشف کلت کمری در یکی از خانه های آبادان

یک قبضه کلت کمری در یکی از منازل آبادان کشف و ضبط شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، درسطح شهرستان آبادان اجرا شد.

کشف یک قبضه کلت کمری در فلاورجان - پیداگر نیوز | پیداگر نیوز

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان منزلی را در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از منزل متهم هیچگونه سلاحی کشف نگردید.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

سرهنگ کشوری گفت: باتوجه به حرکات مشکوک خانم جوان صاحب خانه مأمورین پلیس زن ضمن حضور در محل خانم صاحب خانه را مورد بازرسی بدنی قرار دادند که از زن جوان یک کلت کمری بهمراه دو خشاب که متعلق به شوهرش بود را کشف وضبط نمودند.

رییس پلیس آبادان اظهار داشت: باتوجه به اینکه سلاح کمری متعلق به شوهر این خانم بود و از همسرش خواسته بود سلاح را در لباسش مخفی کند متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی که بخواهد این امر مهم را خدشه‌دار کند بداند ، در کمترین زمان در برابر حافظان امنیت به زانو در می آید و برخورد پلیس با عاملان اخلال در نظم و امنیت سخت و قاطع خواهد بود./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: