کد خبر: ٢٧١٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/23-٢٠:٠٦

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف 23 کيلوگرم مواد مخدر همراه با یکقبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در مناطق جرم خیز و آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت 2 نفر فروشنده مواد مخدر مطلع و جهت شناسایی و دستگیری وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی اقدامی ضربتی دستگیر که در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاهشان مقدار 21 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک ،2کیلوگرم مواد مخدر صنعتی همراه با یکقبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفي متهمان به مرجع قضائي، گفت: برخورد با سوداگران مرگ از برنامه هاي محوري پليس مبارزه با موادمخدر است ، از شهروندان انتظار داریم در صورت آگاهی از فعالیت اینگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: