کد خبر: ٢٧١٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/21-١٩:٢٥

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 4 عامل تیراندازی به درب منازل در پاتک شبانه پلیس خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پلیس از آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: به دنبال وقوع دو فقره تیراندازی به درب منازل ۲ نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل مراجعه نمودند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و مراجعت شکات مشخص گردید، تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفت که شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ایشان با بیان اینکه مهاجمان که هویت خود را لو رفته دیده بودند با فرار از منطقه محل سکونت خود، به سمت مکان نامعلومی متواری شدند گفت: خوشبختانه ماموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی ،مخفیگاه افراد مهاجم که 4 نفر بوده اند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند ، در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان؛2 قبضه سلاح بکار رفته در تیراندازی شامل یکقبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یکقبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی ،علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمودند و به3فقره تیراندازی و یکفقره سرقت مغازه دیگرنیز اعتراف داشتند گفت: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: