کد خبر: ٢٧١٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/21-٠٠:٠٥

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۲ هنجارشکن همراه با کشف اموال مسروقه و ممنوعه خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس از آبادان ، سرهنگ کیومرث کشوری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی موبایل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری13قدس با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی محل اختفاء سارق سابقه دار موبایل و دارنده سلاح جنگی غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ایشان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد یکقبضه سلاح جنگی کمری، 4دستگاه گوشی سرقتی، 2دستگاه دریل برقی،ابزارآلات خودرو ، همراه با کابل برق سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم دستگیر شده در مراحل بازجویی‌های پلیس به 16 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد که با تکمیل پرونده به همراه دارنده سلاح غیر مجاز مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان افزود: شهروندان به هنگام استفاده از گوشی جوانب احتیاط را رعایت کنند و حتی المقدور از تردد در مکان های تاریک و خلوت خودداری کنند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: