کد خبر: ٢٧٠٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/18-١١:٥٦

دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج مصدوم تصادف یک خودرو در مسیر بصره، از مرز شلمچه به خرمشهر منتقل شدند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان ، دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: پس از تماس در مورخ ۱۷ شهریورماه ساعت ۲۳.۲۲ دقیقه پنج شنبه با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه، مبنی بر وقوع حادثه تصادف یک دستگاه خودروی شورلت در محور بصره، مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

دکتر نقیبی گفت: چهار دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌ های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل از تکنسین ها عراقی، اقدامات تریاژ  و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: