کد خبر: ٢٦٥٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/24-١٠:٣٩

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتورلنج باری مسیر دبی – آبادان از خطر مرگ در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

 

آبادان نیوز : رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار مالک موتورلنج باری فتح النور مسیر دبی- آبادان به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور در حوالی سکوی نفتی نوروز، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی 9 از خارگ و یدک کش قدوس از سکوی نفتی نوروز به منطقه اعزام شدند.

حجت خسروی افزود: در این راستا رایزنی جهت اعزام پهپاد نیز صورت پذیرفت که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان اعزام میسر نشد.

خسروی ادامه داد: یدک کش قدوس پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد پایش منطقه به طور کامل صورت گرفته ولی اثری از موتور لنج یاد شده و سرنشینان نیست و به سمت سکوی نوروز بازگشت.

وی با اشاره به غرق شدن شناور فتح النور اظهار کرد: مالک شناور مضطر طی تماس مجدد اعلام داشت ۶ سرنشین شناور توسط موتورلنج صیادی نجات پیدا و به سمت هندیجان حرکت کردند که برهمین اساس شناور ناجی خارگ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ بازگشت.

منبع : فارس

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: