کد خبر: ٢٦٥٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/22-١٣:٤٩

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به افزایش موارد بستری بیماران با علائم شدیدی تنفسی در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: روز جمعه ۹ بیمار در مراکز درمانی این منطقه بستری شدند که این تعداد بیانگر افزایش تعداد بستری ها می باشد.

 

آبادان نیوز : دکتر سید محمد محمدی اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در شهرستانهای آبادان ، خرمشهر و شادگان در پیک جدید به صورت ملموسی در حال افزایش است و نیاز است تا رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص در اماکن پرتردد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از افزایش موارد ابتلا به کووید19 همچنان باید جدی گرفته شود.

دکتر با بیان اینکه در چند روز گذشته آمار افراد مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان به طور متوسط بین ۴۰ تا ۵۰ نفر بوده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۲۶ بیمار در آبادان و ۱۴ بیمار در خرمشهر براساس معیارهای آزمایشگاهی تایید شده است.

وی گفت: در شادگان یک روز بدون ابتلای جدید به کرونا ثبت کرده است گفت: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان ۳۲ بیمار است که بیشتر آنها واکسن و یا دُز یادآور ترزیق نکرده اند.

شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: