فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 7نفر از عاملان تیراندازی به درب منازل در یکی از مناطق این شهرستان همراه با کشف سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی گفت: به دنبال وقوع یکفقره تیراندازی در یکی از مناطق اروندکنار ، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۰ اروند به محل عزیمت نمودند.

وی افزود : باحضور ماموران در محل مشخص گردید علت تیراندازی ناشی از اختلافات قبلی قومی بوده که متاسفانه براثر این تیراندازی، یک جوان ۳۰ ساله از سوی سرنشینان یکدستگاه خودرو 206 دچار تیرخوردگی شده که پس از اعزام به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل شدت جراحات وارده فوت نمود.

زلقی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع سریعا تیمهای تخصصی و انتظامی این فرماندهی جهت دستگیری عاملان تیراندازی وارد عمل شده ، تعداد7نفر از مهاجمین که به سمت افراد و درب منازل تیراندازی می کردند را طی عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از متهمان3 قبضه سلاح غیرمجاز شامل(2قبضه سلاح جنگی کلاش و یکقبضه سلاح شکاری) همراه با مهمات کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند گفت:متهمان با صدور قرار مناسب از سوی مرجع صالحه به زندان معرفی سپس جهت شناسایی فرد قاتل دراختیار پلیس تخصصی این فرماندهی قرار گرفتند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: