کد خبر: ٢٧٨١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/26-١٦:٠٩

حسین وفایی، اسنوکرباز آبادانی در اولین گام از رقابت های قهرمانی اسنوکر انگلستان از سد نفر دوم جهان گذشت.

 

آبادان نیوز: رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلستان که یکی از بزرگترین رویدادهای سال اسنوکر حرفه ای جهان به شمار می رود، از 12 نوامبر با حضور 32 ورزشکار برتر دنیا آغاز شده که حسین وفایی نیز یکی از اسنوکربازان حاضر در این رقابت هاست. 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

وفایی که در مرحله انتخابی این مسابقات نمایندگان پاکستان و انگلستان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد تا جواز حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلستان را کسب کند، شب گذشته در یک دیدار فوق حساس مقابل مارک سلبی، مرد شماره 2 اسنوکر جهان قرار گرفت. 

حاصل 6 رویارویی قبلی این دو اسنوکرباز، دو برد برای حسین وفایی و 4 برد برای مارک سلبی بود و این بار وفایی که اخیرا خیلی از ستاره های جهان را شکست داده بود، به امید ثبت سومین برد وارد میدان شد. 

اسنوکرباز ایرانی در جدالی حساس و در یک بازی برتر موفق شد حریف قدرتمند انگلستانی خود را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد تا به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات راه پیدا کند. مارک سلبی که یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات بود، برابر ستاره ایرانی حرفی برای گفتن نداشت و از دور مسابقات در کشور خودش کنار رفت. 

حالا این اسنوکرباز آبادانی امشب (پنجشنبه 26 آبان ماه) از ساعت 23 با جک لیزووسکی در جمع ۱۶ نفر برتر این رقابت ها به میدان خواهد رفت؛ حریفی که به مراتب کم نام و نشان تر از مارک سلبی است؛ اما قطعا می تواند برای اسنوکرباز ایرانی دردسرساز شود. 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

وفایی که سال قبل هم در این مسابقات توانسته بود مرد شماره یک جهان را از پیش رو بردارد، برای رسیدن به جایزه ویژه این رقابت ها که حدود 200 هزار پوند است، خیز برداشته است./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: