کد خبر: ٢٦٥٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/20-١١:٤٧

یک مهاجم جوان تاجیکستانی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان قرار دارد.

 

آبادان نیوز : درحالی‌که پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی لیگ‌ برتر فوتبال ایران همچنان ادامه دارد، تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان، پس از انجام مذاکرات، با یک مهاجم تاجیکستانی برای تقویت خط‌تهاجمی تیمش به توافقاتی رسیده است تا او را به آبادان بیاورد.

این مهاجم تاجیکستانی با نام "شرالدین زویروویچ بوبوئف" فصل گذشته برای تیم ماکتارال در لیگ قزاقستان توپ می‌زد و هم‌اکنون درحال انجام کارهای دریافت ویزای (ورزشی) خود است تا بدون هرگونه مشکلی قرارداد خود را با صنعت‌نفت به امضا برساند.

شرالدین بوبوئف، مهاجم ۲۳ ساله و ۱۸۰ سانتی‌متری یکی از بازیکنان بسیار خوب تاجیکستان به‌شمار می‌رود؛ این بازیکن با وجود عملکرد نه‌چندان مناسب همراه با ماکتارال، برای تیم استقلال دوشنبه در ۶۴ بازی ۴۰ گل به‌ثمر رسانده و هشت قهرمانی گوناگون با این تیم کسب کرده است. وی علاوه‌بر لیگ‌های تاجیکستان و قزاقستان، در تیم پنانگ لیگ مالزی هم بازی کرده و در ۲۲ بازی ۶ گل زده است. او همچنین ۲۲ بازی و دو گل ملی برای تاجیکستان در کارنامه دارد.

به این ترتیب، این بازیکن، پس از وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس و احسان پنشنبه هافبک‌تهاجمی ذوب‌آهن، سومین تاجیکستانی فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر و همچنین چهارمین تاجیکستانی تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.

منبع : ایمنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: