آقای محمدی گفت : با توجه به محدود بودن بودجه صنعت نفت آبادان در لیگ برتر امسال باید اعتبار موجود را با حساسیت بیشتری هزینه کرد.

 

آبادان نیوز : روح الله محمدی، عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: برآورد بودجه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و دوم ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان است و با توجه به محدود بودن بودجه صنعت نفت آبادان در لیگ برتر امسال باید اعتبار موجود را با حساسیت بیشتری هزینه کرد.

او از تلاش‌ها برای تامین اعتبار برآورد شده خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای افزایش مبلغ تعهد اسپانسری این تیم توسط سازمان منطقه آزاد اروند نیز در حال انجام است.

پیش از این مبلغ اسپانسری این سازمان از تیم زردپوشان ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده بود.

او با بیان اینکه دست سرمربی تیم نفتی‌های آبادان در انتخاب بازیکن باز گذاشته شده است از رضا پرکاس در خصوص انتخاب بازیکنان با توجه به شرایط مالی این تیم تقدیر کرد.

آقای محمدی در خصوص جدایی زواری و حامدی فر از ترکیب نفتی‌ها و پیوستن آن‌ها به آبی پوشان گفت: این بازیکنان در صنعت نفت آبادان رشد کردند و حالا با رقمی حدود ۳۰ تا ۴۰ برابر قراردادی که با ما داشتند، به استقلال رفتند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

او تاکید کرد درخواست مالی برخی بازیکنان فصل پیش در توان باشگاه صنعت نفت نبود.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین گفت: ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی تیم زردپوشان از حریفان تا آغاز لیگ برتر بیست و دوم آماده خواهد شد تا بتوان بازی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کرد.

این مسئول در خصوص شرایط ورزشگاه تختی آبادان گفت: این ورزشگاه دارای استاندارد برای برگزاری لیگ بود، اما بعد از اتفاق تلخ متروپل، حساسیت‌هایی روی اماکن مخلتف وجود داشت و بررسی‌هایی توسط پالایشگاه آبادان صورت گرفت و ایراداتی گرفته شد.

او گفت: در صورت آماده نشدن این ورزشگاه تا موعد مقرر، نفتی‌ها در ورزشگاه‌های تختی یا فولاد اهواز میزبانی خواهند کرد.


سفیر برزیل در ایران گفت: استوار نامه ام را با جمله آبادان برزیلته به رئیس جمهور ایران تقدیم کردم.

لودمار آگیار ، سفیر برزیل در ایران دیروز دهم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور در هتل فردوسی تهران با اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت آبادان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار روح الله محمدی و آگیار برای ایجاد ارتباط و همکاری بین باشگاه صنعت نفت آبادان و سفارت برزیل در ایران به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، پیراهن تیم صنعت نفت با امضای بازیکنان به سفیر برزیل اهدا شد. لودمار آگیار با  اشاره به شعار آبادان برزیلته اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع اعضای تیم صنعت نفت آبادان بودم و خیلی خوشحالم که این تیم از ۲ مربی برزیلی استفاده می کند. تشکر می کنم از اعضای هیات مدبره باشگاه صنعت نفت آبادان که امکان حضور در اردوی این تیم را فراهم کرد و تشکر ویژه ای نیز از این باشگاه برای اهدای پیراهن صنعت نفت آبادان با امضای بازیکنانش بود دارم.

سفیر برزیل در ایران گفت: سال گذشته قرار بود سفری به آبادان داشته باشم تا بیشتر با فرهنگ مردم این شهر آشنا شوم ولی بدلیل ویروس کرونا این امکان فراهم نشد.

آگیار با اشاره به علاقه خاص مردم آبادان به فوتبال برزیل گفت: اولین چیزی که وارد ایران شدم از مردم شنیدم چقدر آبادانی ها فوتبال برزیل را دوست دارند، اولین جمله یا اصطلاحی که در ایران یاد گرفتم آبادان برزیلته بود.امروز با اعضای هیات مدیره و نمایندگان باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان ملاقات کردیم و راه های ارتباطات و همکاری بین سفارت برزیل در ایران و باشگاه محبوب صنعت نفت آبادان را بررسی کردیم.

آگیار حضور مربی دروازه بانان و بدنساز برزیلی در تیم صنعت نفت را نخستین گام همکاری بین باشگاه صنعت نفت و سفارت برزیل عنوان و بیان کرد: با حمایت مردم و باشگاه صنعت نفت از این ۲ مربی برزیلی نه تنها در زمینه فوتبال بلکه در تمامی زمینه ها سفارت برزیل می تواند ارتباطات با شهر آبادان را افزایش دهد. سال آینده ۱۲۰ سالگی ارتباطات ایران و برزیل را جشن خواهیم گرفت و بدنبال این هستیم ارتباطات بین برزیل و ایران و حتی شهر آبادان را بیشتر کنیم. فوتبال باید در جشن ها و ارتباطات ۲ کشور سهیم باشد بخصوص آبادان باید در این جشن حضور داشته باشد.

وی افزود: می دانم رودریگو سفیر برزیل در ایران سفر جذابی به آبادان داشته و مورد استقبال گسترده مردم آبادان قرار گرفت که برای ما جالب بود. به مردم دوست داشتنی و فوتبال دوست آبادانی قول می دهم در کوران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از بازی های برزیل و همچنین یکی از بازی های ایران را بین آنها و در شهر آبادان تماشا کنم. زمانی که قرار بود استوار نامه ام را به رئیس جمهور ایران تحویل دهم صحبت هایم را با جمله آبادان برزیلته به پایان رساندم و از پشت ماسک شاهد لبخند حاضران در جلسه بودم.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: