کد خبر: ٢٦١٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/02-١١:٥٠

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ما مانند یکسری تیم‌ها بودجه کلان میلیاردی نداریم. ما اصطلاحاً نان در خون می‌زنیم و بودجه دریافت می‌کنیم.

 

آبادان نیوز : مدیرعامل باشگاه صنعت نفت پیرامون جدایی رضا یزدان دوست از صنعت نفت و پیوستن به تراکتور اظهار داشت: این بازیکن به صورت قرضی از پدیده به صنعت نفت آبادان آمده بود. بعد از پایان فصل ابتدا به ما اعلام کرد که قصد دارد رضایتنامه‌اش را دریافت کند و ما هم با پدیده مذاکره کردیم. 

وی افزود: اما بعد از چند روز آقای خطیر به ما اطلاع دادند که یزدان دوست تحت قرارداد تراکتور است و آنها حتی برای دریافت رضایتنامه‌اش به باشگاه پدیده چک پرداخت کردند. با این اوصاف به او گفته شده بود که باید هر چه سریعتر در اردوی ترکیه تراکتور حاضر شود. طبیعتاً وقتی بازیکنی تحت قرارداد باشگاه دیگری است و به صورت رسمی در فدراسیون قرارداد ثبت کرده ما نمی‌توانیم چنین بازیکنی را جذب کنیم. ما تا قبل از آن قرارداد فقط با او و باشگاه پدیده مذاکره کردیم. متاسفانه این روزها اظهار نظرات بازیکنان ضد و نقیض شده است. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ما مانند یکسری تیم‌ها بودجه کلان میلیاردی نداریم. ما اصطلاحاً نان در خون می‌زنیم و بودجه دریافت می‌کنیم. تا وقتی که ماده 2 بند 94 قانونی وجود دارد نهادهای دولتی مانند شرکت نفت نمی‌توانند هزینه تیم‌های لیگ برتری را تامین کنند و ما مشکل مالی داریم. اما نمی‌دانم این وسط چرا برای استقلال و پرسپولیس تبصره قانونی فراهم ایجاد می‌شود آنها مشکلی برای دریافت پول دولتی ندارند!

او در خصوص زمان حضور 2 مربی برزیلی در ایران، عنوان کرد: 2 مربی برزیلی صنعت نفت امروز به تهران می‌رسند و اینجا مستقر می‌شوند. البته تیم فردا از بروجن به تهران می‌رسد و تمریناتش را پیگیری خواهد کرد و مربیان برزیلی هم به ما ملحق می‌شوند.

منبع : ایلنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: