کد خبر: ٢٦٠٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/26-١٣:٣٧

با توجه به عدم تایید ورزشگاه‌های چند تیم لیگ برتری، احتمال برگزاری بازی آنها در زمین بی‌طرف افزایش یافت.

 

آبادان نیوزقرعه کشی لیگ برتر در روز دوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود. یکی از مسائل تاثیرگذار در برنامه بازی‌ ها محل میزبانی مسابقات است. در این میان ورزشگاه‌های سیروس قایقران انزلی، امام خمینی اراک، تختی آبادان، شهید وطنی و یادگار امام هنوز مورد تایید قرار نگرفتند. 

هر چند بعضی تیم‌ها انتظار داشتند که در صورت عدم رفع این مشکلات و تاخیر در بازسازی‌ها، بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند، اما سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر این مسئله را رد کرد و اظهار داشت: «ما گزارش جدیدی از پیشرفت کار ورزشگاه‌ها دریافت نکردیم، مکاتبه‌ای هم با مسئولان ورزشگاه‌ها داشتیم و خواهش کردیم پیشرفت کارشان را اعلام کنند. از ورزشگاه انزلی هنوز بازخورد جدیدی نداشتیم و شنیدیم که سکوها را سنگ کرده‌اند که اشتباه بزرگی است. از ورزشگاه‌ های اراک، تختی آبادان و شهید وطنی هم بازدید داشتیم. ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیز هنوز به بازسازی نهایی نرسیده است و باید بازی‌های این ورزشگاه در بنیان دیزل برگزار شود.»

وی افزود: «در کل اوضاع خوبی در زیرساخت‌ها نداریم. ما گفتیم که اگر مشکلات را برطرف نکنند، به دلیل اینکه تماشاگران در مسابقات حضور دارند، تحت هیچ شرایطی بازی‌ها را در ورزشگاه‌هایی که مشکل دارند، برگزار نمی‌کنیم. سکوهای ورزشگاه‌ها باید ترمیم شوند و عاری از خرابی باشند، همینطور صندلی‌ها باید شماره‌گذاری شوند و البته باید فروش بلیت الکترونیکی را هم مدنظر قرار دهند. هیچ سازمان و ارگانی مسئولیت خطر جان تماشاگران را ‌برعهده نمی‌گیرد.»

منبع : ایلنا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: