کد خبر: ٢٥٨٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/11-١٦:١١

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت:هواداران آبادانی نگران آینده تیم و جذب بازیکن نباشند و به طور قطع در فصل جدید تیمی بسته خواهد شد که نتایج بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم.

 

آبادان نیوز _ جهانگیر کی‌شمس روز شنبه اظهار کرد:۱۰ بازیکن از تیم امید باشگاه که استعداد درخشانی دارند در تمرین تیم شرکت خواهند کرد تا با صلاحدید کادر فنی به عضویت تیم بزرگسالان درآیند ضمن اینکه با چند بازیکن از لیگ برتر و لیگ یک وارد مذاکره شدیم و به زودی آنها را جذب خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه برخی مدیر برنامه یا دلالان قیمت بازیکنان لیگ برتری را افزایش چند برابری داده‌اند و جذب آنها برای تیم‌هایی که مشکل بودجه دارند مقدور نیست.

وی افزود: پنج بازیکن ما پس از دریافت پیشنهاد وسوسه انگیز از تیم جدا شدند و پول بیشتر را به تیم و مردم این شهر ترجیح دادند و تیم را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشتند.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنی که محصول آکادمی نفت آبادان بود توسط دلال‌ها و تیم‌های صنعتی وسوسه می‌شود و با این روند تیم‌های اندکی می‌توانند در نقل و انتقالات رقابت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نام‌ها در فوتبال امروزی تاثیرگذار نیستند گفت: در فوتبال امروز دنیا، کیفیت بازیکن و هماهنگی تیمی مهم است که در لیگ جدید به دنبال بازیکن با کیفیت هستیم.

آغاز تمرینات تیم صنعت نفت از دوشنبه ۱۳ تیر

کی‌شمس بیان کرد: در کنار رضا پرکاس به عنوان سرمربی عبدالرضا برزگری و افشین عالی‌پور نیز به عنوان کمک مربی حضور خواهند داشت و تمرین تیم را از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: پرکاس امشب وارد آبادان خواهد شد تا تمرین و جذب بازیکن به طور مستقیم زیر نظر وی انجام شود.

 

منبع:ایرنا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: