کد خبر: ٢٥٨١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/11-١٠:١٧

مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فصل گذشته تا بیش از 98 درصد قرار بود پرکاس سرمربی شود اما در لحظه آخر اتفاق دیگری رقم خورد. به هر حال دیگر گذشته، گذشته است.

 

آبادان نیوز : ابراهیم قاسم‌پور پیرامون انتخاب رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما یکسری گزینه‌ها را بررسی کردیم و در نهایت وی را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کردیم.

او از صنعت نفت و شرایطش شناخت خوبی دارد و قبلا در این تیم کار کرده است. ضمن اینکه فصل گذشته تا بیش از 98 درصد قرار بود او سرمربی شود، اما در لحظه آخر اتفاق دیگری رقم خورد. به هر حال دیگر گذشته، گذشته است. پرکاس مربی به روزی و با دانشی است و  به خیلی از تیم‌ها کمک فکری می‌کرد. از نظر کار در لیگ برتر قبلاً به عنوان دستیار حضور داشته، سرمربی برای اولین بار است. به هر حال مربیان جوان هم باید از جایی شروع کنند.

وی پیرامون آمار عملکرد پرکاس در فصول اخیر افزود: اول اینکه باید بگویم نام‌های دیگری که گزینه هدایت صنعت نفت آبادان بودند، چه دستاورد و عملکردی داشتند؟ دوم اینکه در فصول گذشته کرونا حاکم بود و شرایط متفاوتی ایجاد کرد. سوم اینکه او در کنار من قبلاً در فوتبال امارات حضور داشته است و دو تیم را با هم از لیگ پایین امارات به دسته بالاتر آوردیم. 

مدیرفنی صنعت نفت آبادان گفت: البته صرف همکاری با من یا شناخت از او، دلیل انتخاب پرکاس نبود. اعضای هیات مدیره معیارهایی داشتند و رزومه افراد مختلف را بررسی کردند. همانطور که گفتم پرکاس فصل گذشته هم در یک قدمی هدایت صنعت نفت آبادان قرار داشت. اما این را می‌دانم شناخت ما از یکدیگر به روند تیم کمک می‌کند و هماهنگی در کار تیمی، اصل موفقیت است.

قاسم‌پور در پاسخ به اینکه آیا پرکاس بیشتر روی انتخاب بازیکنان جوان و بومی آبادان تاکید دارد، تصریح کرد: تاکید و تمایل بنده به عنوان مدیرفنی هم جذب بازیکنان جوان و بومی تیم است؛ اما نباید فراموش کرد که پرکاس هدایت این تیم را به عهده دارد. او بعد از حضور در آبادان ابتدا نظرش را در خصوص بازیکنان فصل گذشته مشخص کند و بعد باید ببینیم در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز داریم. بعد از آن هم قطعاً با تدابیری که دارد مانند فراخوان، از بازیکنان جوانی که بضاعت فنی داشته باشند استفاده خواهد کرد و به آنها فرصت می‌دهد. خود من در گذشته وقتی استعداد و توانایی بازیکنانی نظیر مهرداد میناوند، مسعود شجاعی و وحید هاشمیان را دید، به آنها فرصت بازی بیشتری دادم.

مدیرفنی صنعت نفت آبادان درباره زمان شروع تمرینات صنعت نفت آبادان گفت: تلاش ما بر این است که هر چه سریع‌تر برنامه تیم مشخص و تمرینات آغاز شود. اما باید اجازه داد سرمربی در آبادان حضور پیدا کنند و به طور رسمی برنامه‌هایشان را تحویل باشگاه دهند و ما براساس نظرات او پیش می‌رویم.

وی درباره اینکه آیا کادرفنی صنعت نفت آبادان مشخص شده است، تصریح کرد: فعلاً پرکاس نام 2 گزینه را رسماً به باشگاه اعلام کرده است و قرار است بعد حضور در آبادان نام بقیه کمک‌هایش را اعلام کند. از میان گزینه‌ها یک نفر تحت قرارداد باشگاه دیگری است، باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود. اما این را می‌توانم بگویم کلیه اعضای کادرفنی آبادانی هستند.

منبع : ایلنا

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: