کد خبر: ٢٥٢٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/01-١٠:٢٠

منصوریان در کنفرانس خبری پس از بازی گفته بود ما در تیم‌مان "امید آبادانی" را پیدا نکردیم و اگر کسی او را می‌شناسد اطلاع دهد؛ این گزارش ماجرای امید آبادانی را شرح می‌دهد.

 

آبادان نیوز : عجیب است اما در یک بازی لیگ برتر مربی امیدهای لیگ یک تشویق شده است! امید شریفی نسب ، سرمربی امید های صنعت نفت آبادان است و هفته گذشته در لیگ یک امیدها، شریفی‌نسب با این تیم به قهرمانی رسید. این تیم با بازیکنان بومی قهرمان شد و چند روز بعد صدای تشویق شدن او در سکوهای تختی آبادان در بازی شاگردان منصوریان شنیده می‌شد.

هواداران صنعت که پس از حدود دو سال و چهار ماه به ورزشگاه‌ ها برگشته بودند وقتی نتیجه خود را در بازی با مس رفسنجان نامساعد دیدند شروع به تشویق امید شریفی نسب کردند و صدای شعار "امید آبادانی" به نیمکت صنعت و جایی که علیمنصور تیمش را هدایت می‌کرد نیز رسید.

زمانی که بازی تمام شد وقتی علت این تشویق خاص را از هواداران ناراحت آبادانی جویا می‌شدیم آنها می‌گفتند به دلیل قهرمان شدن تیم شریفی نسب، امید که بچه آبادان است را تشویق کردیم؛ اما مشخص بود که این تشویق‌ها آنچنان هم بدون منظور نبوده و وقتی مس، نفت آبادان را شکست داد این شعارها شروع شد.

بعد از بازی، علیرضا منصوریان شخصا به سمت هواداران صنعت نفت آبادان رفت تا پای صحبت‌های آنها بنشیند. آنها می‌گفتند ما با ماندن علی منصور مشکلی نداریم اما مطالبه ما ایجاد تغییرات در مربیان تیم است. هواداران طلایی‌پوشان فصل سختی که منصوریان پشت سر گذاشته را از یاد نبردند و معقول است سرمربی تیمی که تا هفته‌ ها هیچ بودجه‌ ای نداشت و با نتایج خوب از منطقه سقوط دور شد، همچنان طرفدار داشته باشد.

منصوریان و تیمش که در فاصله دو هفته تا پایان لیگ تنها پنجاه درصد دریافتی داشته‌اند، زمزمه‌های سکوها را شنیدند. منصوریان ابتدا خیال می‌کرد امید حامدی‌فر تشویق می‌شود اما بعد متوجه شد ماجرا از چه قرار است.

سرمربی صنعت نفت در کنفرانس خبری پس از بازی با مس نیز در این زمینه گفت: "در سال‌های گذشته مرور کردم و دیدم نفت آبادان در خارج از خانه راحت‌تر بازی می‌کند! یک بخشی از این شعارها امروز از بیرون هدایت شده بود. ما هرچه در تیم‌مان گشتیم فردی به نام امید آبادانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا نکردیم. هواداران شعار می‌دادند امید آبادانی، من فکر می‌کردم می‌گویند امید حامدی‌ فر! اگر شما بعدا فهمیدید امید آبادانی چه کسی است به من بگویید. هرچه روی نیمکت هم گشتم که ببینم امید آبادانی کیست، کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا نکردم.

او همچنین در خصوص اینکه زمزمه سکوها را نیز متوجه می‌شود گفته بود: من 25 سال استخوان‌خرد کرده استقلال هستم. کسی بین جایگاه‌ها یک نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌ الکی صدا کند، می‌فهمیم که بیرون چند چند با او حساب کتاب شده است...

حال باید دید آینده منصوریان چگونه رقم خواهد خورد و آیا این سرمربی که مشکلات زیادی را از سر گذرانده سرانجام راهش را از این تیم که در آبادان بسیار محبوب است جدا می‌کند یا خیر.

منبع : ورزش سه

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: