کد خبر: ٢٧٩٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/07-١٦:٢٧

جشنواره صنایع‌ دستی بسیج تا 9 آذرماه در خوزستان برگزار می شود.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا، جشنواره صنایع‌ دستی بسیج در خوزستان تا نهم آذر ۱۴۰۱ در محل بازارچه دائمی شهید کجباف در اهواز برگزار می‌شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


به‌ مناسبت هفته بسیج و با هدف معرفی هرچه بهتر فعالیت‌های هنرمندان حوزه صنایع‌ دستی، اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، استانداری، معاونت فرهنگی سپاه، صدا و سیما و بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و همزمان با دیگر استان‌های کشور، به برگزاری جشنواره سراسری صنایع‌دستی اقدام کرده است.

در آیین گشایش این جشنواره رییس سازمان بسیج هنرمندان خوزستان اعلام کرد که این جشنواره نتیجه تعامل بین‌دستگاهی است که در اولین گام میان مجموعه بسیج هنرمندان با اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان به‌وجود آمده است.

سرهنگ زمانی ابزار امیدواری کرد که با تداوم چنین برنامه‌هایی بزودی شاهد اثرگذاری مثبت این فعالیت‌ها در همه ابعاد و امورات جامعه باشیم و از آن‌جا که این جشنواره به شکل سراسری در کشور درحال برگزاری است تلاش براین است تا با کیفیت مطلوب‌‎تری این جشنواره به سرانجام برسد.

وی همچنین گفت: یکی از اهدافی که سازمان بسیج هنرمندان در برگزاری این رویداد فرهنگی دنبال می‌کند، تعامل بین دستگاهی است و از آن‌جایی که متولیان امورات فرهنگی در استان برنامه‌های خود را در قالب جزیره‌ای و منفرد به اجرا می‌رسانند، سازمان بسیج هنرمندان رویکرد تازه‌ای را در این حوزه آغاز کرده و تلاش دارد تا به شکل منسجم و متداول این برنامه‌ها را دنبال و اهداف فرهنگی را در چارچوب هدفمندتری به سرانجام برساند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در خوزستان تا نهم آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل بازارچه دائمی صنایع‌ دستی اهواز (شهید کجباف) پذیرای عموم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به هنر و صنایع‌دستی است.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: