کد خبر: ٢٦٢١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/03-١٨:٥٢

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز ؛ فیلم «نویز سفید» به کارگردانی «نوآ بائومباک» به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد.

فیلم «نویز سفید» به نویسندگی و کارگردانی «نوآ بائومباک» با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون «آدام درایور»، «گرتا گرویگ» و «دان چیدل» به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد و در روز چهارشنبه ۳۱ آگوست در سالن اصلی کاخ جشنواره به روی پرده می‌رود.

«نوآ بائومباک» پیش از این در سال ۲۰۱۹ با فیلم «داستان ازدواج» در جشنواره فیلم ونیز حاضر شده بود.

«آلبرتو باربرا» مدیر جشنواره ونیز در این باره گفت: «افتتاح هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز با فیلم «نویز سفید »افتخار بزرگی است. ارزش آن را داشت تا منتظر حصول اطمینان از تکمیل شدن فیلم باشیم تا خبر نهایی فیلم افتتاحیه را اعلام کنیم. این فیلم که از رمان نوشته «دان دلیلو» اقتباس شده است، یک اثر هنری بدیع، جاه طلبانه و قانع کننده ساخته است که شامل معیارهای متعدد دراماتیک، کنایه آمیز و طنز است. نتیجه آن فیلمی است که وسواس‌ها، تردیدها و ترس‌های ما را همانطور که در دهه ۱۹۸۰ ثبت شده‌اند، با ارجاعات بسیار واضح به واقعیت معاصر بررسی می‌کند».

داستان فیلم «نویز سفید» که اثری ضد مصرف‌گرایی است، درباره‌ خانواده‌های است که در دهه‌ هشتاد در مواجهه با مصرف‌گرایی و تکنولوژی دچار یاس، پوچی و تردیدهای بنیادی می‌شود.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود و امسال لیلا حاتمی بازیگر ایرانی یکی از داوران بخش مسابقه اصلی این رویداد مهم سینمایی است.


تصویربرداری سریال جدید «عشق کوفی» برای پخش در ایام ماه محرم آغاز شد.

روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، تصویربرداری سریال «عشق کوفی» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی همزمان با شروع ماه محرم آغاز شد.

«عشق کوفی» قرار است در ۱۴ قسمت روایتگر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند.

شبنم قربانی و سعید شریف دو بازیگر اصلی این سریال هستند.

سریال «عشق کوفی» یکی از محصولات جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در شهرک غزالی ضبط خود را آغاز کرده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: