کد خبر: ٢٥٩٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/24-١٥:٥٦

صادق امیدی دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایذه گفت: هدف ما معرفی توانمندی بانوان و دیگر هنرمندان حوزه صنایع دستی شهر ایذه و تقویت اقتصاد بومی و رونق مشاغل خانگی در خوزستان است و برای این اهداف بزرگ نیازمند همیاری و همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی هستیم.

 

پروانه الماسی _ به گزارش خبرنگار آبادان نیوز، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی هنرمندان و صنعت گران ایذه روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱  با حضور مردم و جمعی از مسئولان محلی در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری این شهرستان گشایش یافت.

  با فرارسیدن دهه امامت و ولایت، به همت شهرداری ایذه،شورای اسلامی شهر ایذه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، سازمان فنی و حرفه ای، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه، کانون فرهنگی تربیتی کانون شهید مطهری ایذه، فروشگاه صنایع دستی نقش آفرین و انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری نوژان کارون، نمایشگاه بزرگ آثار نفیس هنرمندان صنایع دستی افتتاح شد.  

علیرضا ره انجام شهردار ایذه ضمن استقبال ویژه از بازگشایی این نمایشگاه، گفت:جای این نمایشگاه در ایذه با وجود این تعداد هنرمند و آثار فاخر بسیار خالی و امیدوار است با هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری و مدیران ارشد شهرستان مکان مناسبی را بعنوان بازارچه ثابت و دائمی با محصولات بومی جهت بالفعل شدن نبوغ و استعداد های بالقوه اختصاص دهیم.  

فاطمه مرادی رئیس کمیسیون فرهنگی نیز در این خصوص عنوان کرد:این رویداد باهمکاری کانون  فرهنگی هنری شهید مطهری، شهرداری، شورای شهر و چند نهاد دیگر شکل گرفت امیدوارم درطول دوهفته ای که مورد  بازدید همشهریان قرارمی گیرد باعث تحول دیدگاه ها نسبت به این هنر گردد و مورد توجه بیشتری از طرف مسئولین نیز قرار گیرد و فکری اساسی در راستای ارتقاء و توسعه صنایع دستی  و حمایت از این هنرمندان خلاق بشود. 

امیدی دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایذه  نیز گفت: هدف ما معرفی توانمندی بانوان و دیگر هنرمندان حوزه صنایع دستی شهر ایذه و تقویت اقتصاد بومی و رونق مشاغل خانگی در خوزستان است و برای این اهداف بزرگ نیازمند همیاری و همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی هستیم. 

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۱:۳۰ تا ۱۴ روز آینده ادامه دارد.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1401/04/24 16:46
0
0
خسته نباشید.حیف که هنرتان فقط در دستانتان قیمت و بهاء دارد.کاش پشتوانه‌ای باشدومردانگی کندوانسان باشدتاهنرتان را فراتراز مرزها بگستراند.درود و دوصد بدرود و هزاران زیبایی و لطافت برکام وزندگیتان باد،همچون هنر زیبنده و زیبایتان. خسته نباشید و دلتان سروتر از سرو
کاربر مهمان
1401/04/24 16:14
0
0
امیدوارم همیشه چنین نمایشگاه هایی در طول سال برپا بشه تا هنرمندان عزیز دیده بشن🙏
کاربر مهمان
1401/04/24 16:9
0
0
بسیار عالی ایذه از هنرمندان خوب و‌ توانمندی برخوردار بوده که عموما گمنام مانده اند و برای معرفی این قشر ارزشمند و هنر و توانایی های آنان نیاز به عزم همگانی بوده و لازم است با ایجاد نمایشگاه های مختلف و حمایت های بی دریغ و پیوسته مسئولین مربوطه، و در رأس همه: ایجاد بازارچه صنایع دستی، دغدغه اصلی هنرمندان و صنعت گران حوزه صنایع دستی و هنرهای تجسمی را مرتفع نمود
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: