کد خبر: ٢٥٦٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/30-٠٠:٣٠

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی سال ۱۴۰۱ از ۵ تا ۷ تیر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

 

آبادان نیوز _ آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود.

کریمیان گفت: كارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ به همراه راهنمای شركت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تا ۷ تیر قابل مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می گیرد.

کریمیان گفت: لازم است داوطلبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سريال كارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، كدملی و سريال شماره شناسنامه، كارت شركت در آزمون را چاپ کنند .

او گفت: با توجه به دريافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضيان از سامانه ثبت احوال، امکان ويرايش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. چنانچه مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴ و ۱۳ كارت شركت در آزمون داوطلبان وجود داشت، ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۲ تیر از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org به سایت سازمان ارسال کنند.

کریمیان گفت: داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند؛ چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند فاقد عکس بودن، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است به باجه های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در " اطلاعیه اعلام زمان  برگزاری، نحوه‌ دریافت كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسري‌  در روزهای سه شنبه ۷ تیر تا روز جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به نماينده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند .

او گفت: داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در آزمون یکی از گروه هايی آزمايشی علوم‌ رياضی و فنی، علوم‌ تجربی و علوم‌ انسانی، در گروه‌ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی نیز  ثبت نام کرده اند، برای آن ها سه‌ كارت‌ شركت در آزمون ( يك‌ كارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمايشی اصلی علوم‌ رياضی و فنی يا علوم‌ تجربی و يا علوم‌ انسانی و دو كارت‌ ديگر به‌ ترتيب‌ برای گروه‌ هنر و زبان های خارجی ‌) صادر شده‌ است‌.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بهتر است داوطلبان بعد از دریافت کارت با توجه به آدرس مندرج روی کارت ورود به جلسه آزمون حوزه امتحانی خود را در روزهای باقی مانده تا آزمون شناسایی کنند تا بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: