کد خبر: ٢٤٩٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/18-١٤:٠٩

مدیر توسعه صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیگیری ها برای پرداخت وام های کم بهره به هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد اروند انجام شده است.

 

به گزارش آبادان خبر، سید محمد سیدی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و بانک گردشگری منعقد شده قرار است تا با رفع موانع وام های کم بهره در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار گیرد.

او دریافت تسهیلات را از مهم ترین دغدغه های این هنرمندان دانست و از پیگیری برای برطرف شدن کمبودهای بازارچه هنر آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند با هدف حمایت از این قشر خبر داد.

مدیر توسعه صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با توجه به نقش آموزش های روز و تکمیلی در رونق صنایع دستی و گردشگری، این مدیریت امسال در بودجه اختصاصی خود سهم بالایی را به این موضوع اختصاص داده است.

این مسئول در خصوص مشکل هنرمندان صنایع دستی در حمل و نقل وسایل تولیدی خود برای حضور در نمایشگاه ها گفت : به زودی نشست هایی با راه آهن و فرودگاه خواهیم داشت تا این مشکل به طور جدی و اساسی پیگیری و حل شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: