کد خبر: ٢٤٩٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/17-١٥:٢٠

در نخستین روز از هفته سلامت سال 1401 رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کردند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از وب‌دا، در آیین غبارروبی و اهدای گل به مزار شهدای والامقام آبادان، که به بهانه نخستین روز از هفته سلامت سال 1401 اجرایی شد دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار کرد: با این نیت امروز به گلزار شهدا آمدیم که نخستین روز از هفته سلامت را با تبرک گرفتن از یاد و نام این بزرگواران آغاز نماییم.
وی اضافه کرد: امروز در کنار شهدایی هستیم که اگر ما امروز در این سرزمین حضور داریم به برکت رشادت‌ها و فداکاری‌های ایشان است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: فعالیت خود را در این هفته با یاد شهدا و دعای خیر مردم آغاز می‌کنیم تا در مسیر نیل به اهداف بالادستی حوزه سلامت، یعنی رسیدن به سلامت عمومی مردم و پیشرفت در این عرصه گام برداریم.
در این آیین دکتر نبی جمعه‌زاده معاون آموزشی تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران، مشاوران و کارکنان این دانشگاه نیز حضور داشتند.
نخستین روز از هفته سلامت سال 1401 با عنوان «نقش مردم، مسئولین، سمن‌ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت» رسانه‌ای شده و شعار هفته سلامت امسال «سلامت سیاره ما، سلامت ما» است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: