کد خبر: ٢٢٧٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/30-٠٢:٣٩

سردار رحیم نوعی اقدم در سفر به منطقه آزاد اروند، طی بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، گفت: مسئولین منطقه آزاد اروند می بایست باغ موزه دفاع مقدس آبادان را با همین شکل و شمایل برای نسل آینده حفظ و نگهداری کنند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر روز دوشنبه و به مناسبت ایام دفاع مقدس، سردار نوعی اقدم به همراه سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، معاون فرهنگی، فرمانده بسیج شهدای اروند و جمعی از دیگر مسئولین ابتدا با حضور در گلزار شهدای آبادان به شهدای ۸سال دفاع مقدس ادای احترام نمودند و پس از آن از باغ موزه دفاع مقدس آبادان، بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (ع) ضمن خرسندی از حضور در این مجموعه فرهنگی، تأکید کرد: باغ موزه دفاع مقدس با همین شکل می بایست توسط مسئولین منطقه آزاد اروند برای نسل های آینده حفظ شود؛ بی تردید این خدمت پاداشی کم تر از شهدا ندارد.

نوعی اقدم خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند ادبیاتش با دیگر مناطق آزاد تفاوت بسیاری دارد؛ کارش می بایست بوی جهاد، شهادت و عزت و شرف دهد.

سردار رحیم نوعی اقدم با بیان اینکه اولین بار است که از این مکان ارزشمند دیدن می کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین سفر را به استان خوزستان و این منطقه داشته ام؛ اما برای اولین بار است که از این موزه بی نظیر که جای هر ترکشش یادی از قهرمانان وطن است، دیدن می کنم.

وی تصریح کرد: شما مسئولین منطقه برای ماندگاری روح جهاد و شهادت تلاش کنید؛ چرا که این تنها چیزی است از شما به یادگار می ماند و پاداشش را در قیامت خواهید گرفت.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (ع) حفظ و نگهداری این موزه را یک کار ملی دانست و اذعان داشت: قطعا اینجا تابلوی ادبیات مقاومت جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و مقاومت عراق، لبنان و سوریه نیز از اینجا الگو گرفته است.

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: