کد خبر: ٢٧٩٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/04-١٦:٠٦

خطیب جمعه آبادان: راهکار حل مشکلات کشور ما با کار بسیجی و جهادی مسئولان پیش خواهد رفت.

 

آبادان نیوز: حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه شهرستان آبادان ظهر امروز (جمعه 4 آذر ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: امام (ره) در ۵ آذرماه سال ۵۷ فرمان تشکیل بسیج را دادند.

بسیج مردمی می‌تواند دشمن را سر جای خود بنشاند

حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: بسیج می‌تواند راهگشای مشکلات و مسائل ما در بحران‌ها باشد. بسیج یعنی فرهنگ توحید و ایثار که این در شاکله بسیج و بسیجیان ما متبلور است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

او یادآور شد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع از وطن نیز پیشتاز بودند و در دوران بیماری کرونا که سپری کردیم باز هم این بسیج بود که میدان‌داری کرد.

امام جمعه آبادان اظهار کرد: بسیج فرامکانی است و فرهنگ آن به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. این بسیج مردمی است که می‌تواند دشمن را سر جای خود بنشاند.

وی افزود: راهکار حل مشکلات کشور ما با کار بسیجی و جهادی مسئولان پیش خواهد رفت. در حوزه‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج آبادان به جامعه خدمات زیادی ارائه داده است.

غبیشاوی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر نیز این بسیجیان هستند که حافظ جان و ناموس مردم شدند و برخی نیز شهید شدند، تاکید کرد: ما از قوه قضائیه خواستار آن هستیم که برخورد جدی با اغتشاشگران داشته باشد و کوتاهی در این زمینه درست نیست.

خطیب جمعه آبادان اضافه کرد: کمااینکه تاکنون حکم‌های برخی از مجرمان صادر شده تا عبرتی باشد برای دیگران که بدانند امنیت کشور را کسی نمی‌تواند به خطر بیندازد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار این روز را تبریک گفت و یادآور شد: در دوران کرونا نیز پرستاران امتحان خود را پس دادند و ما شاهد بودیم که پرستاران و کادر درمان روزها و ماه‌ها به خانه خود نمی‌رفتند و برخی نیز شهید شدند./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: