کد خبر: ٢٦١٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/31-١٨:٤٥

امام جمعه آبادان گفت: همه باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از اوج گیری دوباره ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

 

آبادان نیوز : حجت الاسلام غبیشاوی در خطبه‌ های نماز جمعه آبادان گفت: متاسفانه شاهد پیک جدید کرونا در کشور هستیم که شیب صعودی تندی را طی می‌کند.

او افزود : همانگونه که با همراهی مردم و کادر پزشکی پیک‌های قبلی را پشت سر گذاشتیم اکنون نیز باید با رعایت دستورالعمل‌ ها این پیک را با کمترین تلفات جانی مدیریت کنیم.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: سیر صعودی کرونا همه چیز از جمله اقتصاد را فلج خواهد کرد و اکنون همه وظیفه داریم دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت کنیم.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار رسیدگی به خسارت دیدگان حادثه متروپل شد و گفت: این حادثه لایه‌های مختلفی داشت که باعث جان باختن تعدادی از همشهریان و خسارت به کاسبان اطراف ساختمان متروپل شد.

او ادامه داد: شماری از کاسبان اطراف متروپل حدود ۲ ماه به شدت دچار ضرر و زیان شدند که شواری تامین استان برای جبران آن تصمیماتی گرفته و باید این تصمیمات زودتر اجرایی شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به شوری آب رودخانه بهمنشیر گفت: افزایش شوری آب در این رودخانه باعث از بین رفتن محصولات کشاورزی در سطح شهرستان شده و کشاورزان با خسارات زیادی مواجه شدند.

وی افزود: مسوولان استان باید با رهاسازی بیشتر آب از بالادست زمینه را برای رسیدن آب شیرین به زمین‌های کشاورزی فراهم کنند.

منبع : صدا و سیما

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: