کد خبر: ٢٥٩٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/24-١٨:٣٦

امام جمعه آبادان واقعه غدیر را از محورهای وحدت جامعه اسلامی دانست و گفت: این واقعه مهم و تاریخی در امتداد نبوت، اکمال دین و میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) است.

 

آبادان نیوز : حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: غدیر تنها یک حادثه و ‌واقعه نیست بلکه تاریخی است که باید هزاران بار خوانده شود.

وی ادامه داد: غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) و مهر تاییدی بر شایستگی، ‌ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه دین اسلام بدون امامت و ‌ولایت ناقص است، اظهار داشت: آن قدر این مساله اهمیت دارد که پیامبر اسلام (ص) اگر به این دستور الهی عمل نکند، گویی رسالت خود را انجام نداده است.

وی افزود: غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) و مهر تاییدی بر شایستگی، ‌ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ترویج ارزش‌های دینی را مهم دانست و گفت: مراسم عید غدیر در سال جاری باید با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ریشه برخی آسیب‌ های اجتماعی در جامعه رعایت نکردن عفاف و حجاب است بیان کرد: در جامعه‌ ای که حجاب و عفاف در بین زنان و مردان وجود نداشته باشد، خطر آنان را تهدید کرده و افراد احساس آرامش نمی‌کنند.

منبع : ایرنا

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: