کد خبر: ٢٥٠٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/20-٢٢:٣٩

شهردار آبادان با تاکید بر ساماندهی پایانه‌های مسافربری درون شهری گفت: به همت پرسنل سازمان اتوبوس رانی آبادان نخستین پایانه درون شهری استان خوزستان به زودی در شهر آبادان راه اندازی می شود.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، حسین حمیدپور یکی از چالش‌ های ایستگاه های درون شهر را بی ‌نظمی و یک شکل نبودن آنها عنوان کرد و افزود: در این راستا احداث نخستین پایانه درون شهری آبادان با هدف خدمات دهی بهتر به شهروندان آبادانی آغاز شد که ساخت آن در مراحل پایانی است.

شهردار آبادان با اشاره به ساماندهی ایستگاه های فرسوده بیان کرد: با احداث پایانه متمرکز در منطقه احمدآباد تمامی ایستگاه های محدوده این منطقه برچیده خواهند شد تا بتوانیم بهترین خدمات دهی مناسب تری را به شهروندان آبادانی داشته باشیم.
وی خبر از احداث چندین پایانه متمرکز در مناطق مختلف آبادان داد و گفت: شهرداری آبادان نخستین شهرداری است که در استان خوزستان این اقدام را در راستای تکریم ارباب رجوع و شهروندان عملی کرده است.
وی با اشاره به یکنواخت سازی ایستگاه های سطح شهر اظهار داشت: نگاه شهرداری آبادان به یکسان سازی و زیباسازی ایستگاه های کوچک در مناطق مختلف است که در این راستا هشت ایستگاه توسط پرسنل شهرداری نوسازی و آماده نصب شد، شهرداری آماده استقبال از نظرات شهروندان جهت بهسازی سایر ایستگاه ها می باشد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: