کد خبر: ٢٣٧٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/03-١١:٤٤

نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی آبادان با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در این نشست که بخشدار بخش مرکزی، معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی فرمانداری، مدیران دستگاه های خدمات رسان و همچنین دهیاران نیز حضور داشتند، مشکلات روستاهای بخش مرکزی از سوی رمضان مهجوری سرپرست بخشداری مرکزی مطرح گردید و توسط حاضرین در نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عباسپور در این جلسه با تاکید بر این که باید نسبت به وضعیت موجود واقع‌بین بود گفت: قطعاً در زمان کوتاه نمی توانیم تمام مشکلات را حل کنیم. مشکلات بخش مرکزی زیاد است و ما میراث دار این مشکلات از سال‌های گذشته شده ایم. باید در مرحله اول اولویت سنجی و سپس توان سنجی بکنیم و هر روستا و هر منطقه اولویت دارترین مشکل خود را بصورت عملیاتی مطرح کند.

وی گفت:باید مشکلات روستاها را با پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال کرد. مدیران دستگاه‌ها هم باید برای رفع مشکل زمان مشخص تعیین کنند تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

عباسپور عنوان کرد:قطعا در جلسه آتی اجرای مصوبات این نشست در ابتدا مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و سپس چشم انداز سند روستاها را در اولویت دستور کار قرار می دهیم.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: