کد خبر: ٢٦٢٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/04-٠٩:٥٨

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان فرا رسیدن هفته ی ملی مهارت و روز ترویج مهارت‌های فنی و حرفه ای را تبریک گفت و از تمرکز بر آموزش‌های فنی و حرفه ای به عنوان ضامن ایجاد اشتغال پایدار یاد کرد.

 

آبادان نیوز : وی در این خصوص گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای از سالیان گذشته به عنوان پشتیبان حِرَف و مشاغل مورد نیاز بازار کار و صنعت حرفهای زیادی برای گفتن داشته است.
عباسپور بیان کرد: امروز با همسان سازی بسیاری از رشته های فنی و حرفه ای با تکنولوژی‌های روز دنیا شرایط برای تحصیلات آکادمیک کار آموزان جهت بالا بردن سطح معلومات خود فراهم گردیده است.
وی تصریح کرد: اشباع شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی از رشته های نظری و غیر فنی، نگاه‌ها را به سمت توسعه‌ی مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای گسیل داشته است. بخصوص شهرهای صنعتی که شرکت‌های بزرگ صنعتی در آنجا مستقر هستند می توانند در آموزش‌های جوار صنعت مشارکت داشته باشند. 
وی تصریح کرد: می بایست رشته های فنی و حرفه ای در هر شهرستان بومی سازی شود. یعنی کارگاه‌ها متناسب با نیاز جغرافیایی هر شهر فعالیت آموزشی داشته باشند. 
عباسپور در پایان ضمن تبریک مجدد این هفته گفت: به تمام نیروهای متخصص و کارشناسان فنی در مراکز فنی و حرفه ای و همچنین کارآموزان عزیز خداقوت عرض کرده و برای آنها توفیق در کسب و کار و آموزش مربوطه را از خدای منان خواستارم.
منبع : وزارت تعاون

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: