کد خبر: ٢٥٧٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/05-١١:٢١

وزیر نیرو گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۶۳۰ هزار مشترک صنعتی در کشور، ۵۸۰ هزار مشترک (۹۲ درصد) بدون هیچ محدودیت و برنامه مدیریت مصرفی از انرژی کامل در اوج بار سال ۱۴۰۱ استفاده می‌کنند.

 

آبادان نیوز _ «علی‌اکبر محرابیان» در نشست تخصصی مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع سراسر کشور افزود: امید است بتوانیم بدون مشکل برق موردنیاز این بخش را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: برق حدود ۴۹ هزار مشترک صنعتی هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۲۰ قطع می‌شد، اما در سال جاری این محدودیت به ۱۲ ساعت در طول هفته و فقط طی یک روز از ساعت ۱۱ لغایت ۲۳ اعمال می‌شود.

وزیر نیرو با تاکید بر مراقبت از شبکه برق در تابستان گرم امسال، گفت: ۹ ماه برنامه‌ریزی و تلاش صنعت برق موجب شد که خردادماه را با کمترین مشکلات سپری کنیم.

محرابیان به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای موفقیت در این برنامه‌ریزی را مهم دانست و افزود: امروز شاهد همکاری و حمایت ارزشمند دستگاه‌ها هستیم که نتایج مثبتی را در کنترل مصرف برق کشور به همراه دارد.

وی ادامه داد: بخش قابل‌توجهی از شرکت‌های توزیع، برنامه مدیریت مصرف را به‌خوبی اجرا کردند نظم و انضباط در کار و برنامه‌ریزی مدیریت مصرف کشور، بسیار مهم و ضروری است.

وزیر نیرو مدیریت مصرف اعمال شده امسال را با سال‌های گذشته متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه دقیق با محدودیت کمتر بوده که رضایتمندی و سود مشترک را به همراه دارد و این مهم در کاهش مصرف مشهود است.

محرابیان، دلیل رضایتمندی مشترکان از برنامه مدیریت مصرف وزارت نیرو را داشتن برنامه دقیق و اطلاع‌رسانی مناسب در کشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف شده‌اند، براین‌اساس ضروری است شرکت‌ها در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف بخش‌های مختلف جدیت داشته باشند.

منبع:ایرنا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: