کد خبر: ٢٢٨٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/04-٠٩:٠٣

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: اداره ی بندر خرمشهر در صورت پرداخت نکردن بدهی خود به شهرداری این شهرستان با برخورد شدید قانونی شورای شهر رو به رو خواهد شد.

 

به گزارش آبادان خبر، عبدالنبی پورخلف اظهار داشت: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مکلف به پرداخت بدهی خود به شهرداری این شهرستان است ، بنا براین در پرداخت این بدهی قانون گریزی نکند.

او افزود: تمام اداراتی که نسبت به شهرداری خرمشهر بدهی دارند در صورت پرداخت نکردن آن با برخورد شدید قانونی و اجرایی شورای شهر این شهرستان رو به رو خواهند شد چون این بدهی حق اداره شهرداری خرمشهر و شهروندان است و پرداخت این بدهی ها زمینه ساز توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان است .

پورخلف با اشاره به مشکلات معیشتی پرسنل اداره شهرداری خرمشهر به دلیل داشتن مطالبات پرداخت نشده ی چند ماهه آن ها اولویت اول شورای شهر این شهرستان را پیگیری پرداخت حقوق های معوقه کارکنان این شهرداری خواند.

بر اساس رای قطعی صادره از کمیسیون ماده ۷۷ اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نسبت به شهرداری این شهرستان بدهی ۴۶ میلیارد تومانی دارد که با وجود پیگیری های مداوم تاکنون مبلغی به حساب این اداره پرداخت نشده است.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: