پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نجات جان مرد ۳۹ ساله از مرگ‌ حتمی


کد خبر: ٢٥٦٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/30-٠١:٢٤

سرپرست بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار از نجات جان یک مرد ۳۹ ساله در این شهر خبر داد.

 

آبادان نیوز _ دکتر هنگامه پروین؛ سرپرست بیمارستان حضرت زینب س اروندکنار اظهار داشت: بعدازظهر امروز با تلاش تیم درمانی بیمارستان حضرت زینب یک مرد ۳۹ ساله که دچار ایست کامل قلبی و کاهش شدید علایم حیاتی شده بود، از مرگ حتمی نجات یافت.

پروین افزود: با توجه فرصت طلایی برای نجات جان بیمار و خطر بالی انتقال وی به آبادان به دلیل بعد مسافت بلافاصله تیم درمانی بیمارستان شامل: پزشک متخصص داخلی و طب اورژانس مستقر در بیمارستان و کادر پرستاری اقدامات اولیه را برای بیمار شروع کردند.

سرپرست این بیمارستان گفت: ضمن حضور اینجانب بر بالین بیمار و همراهمی با تیم درمانگر، عملیات تخصصی احیا و تزریق داروها از طریق مشاوره تلفنی با پزشک متخصص قلب انکال بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد و خوشبختانه با تلاش همکاران، این بیمار به زندگی برگشت.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص بیمار و نیاز به ادامه درمان تکمیلی با همکاری پزشک متخصص قلب بیمارستان شهید بهشتی، تمهیدات لازم برای اعزام این بیمار جهت انجام آنژیوگرافی به بیمارستان امام خمینی ره اهواز فراهم شد.

پروین در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی این بیمارستان گفت: اعزام بیمار یاد شده با خودروی آمبولانس اختصاصی بیمارستان حضرت زینب، مجهز به امکانات روز پزشکی و با همراهی تیم مجرب برای ادامه درمان مستقیماً از اروندکنار به اهواز اعزام شد.

منبع:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: